شماره : 1728
18 / 4 / 2024 - 10:17

کشتار و اسارت اعضاء آنروا؛

اونروا می‌گوید که کارکنانش در بازداشتگاه‌های اسرائیل مورد خشونت قرار گرفته‌اند

آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل متحد، اونروا، می‌گوید که شماری از کارکنان آن و دیگرانی که به بازداشت نیروهای اسرائیلی در غزه درآمده‌اند، مورد خشونت و بدرفتاری، از جمله ضرب و شتم شدید و اجبار به برهنه شدن قرار گرفته‌اند.؛

آژانس پناهندگان فلسطینی سازمان ملل متحد، اونروا، می‌گوید که شماری از کارکنان آن و دیگرانی که به بازداشت نیروهای اسرائیلی در غزه درآمده‌اند، مورد خشونت و بدرفتاری، از جمله ضرب و شتم شدید و اجبار به برهنه شدن قرار گرفته‌اند.

اونروا در گزارشی که روز سه‌شنبه منتشر شد، عنوان کرده، آن دسته از کارکنانش که برخی از آنها نیز در حین انجام وظایف رسمی خود بازداشت شده‌اند، «امکان برقراری ارتباط با هیچ کسی را نداشته‌اند و همانند دیگر بازداشت‌شدگان، آنها نیز مورد انواع بدرفتاری قرار گرفته‌اند».

این گزارش به نقل از بازداشت‌شدگان نوشته که آنها مورد ضرب و شتم، القای حس غرق شدن و تهدید به شکنجه با برق قرار گرفته و به زور برهنه شده‌اند.

در این گزارش آمده است: «اونروا اعتراض رسمی خود نسبت به رفتاری را که با کارکنان آژانس در بازداشتگاه‌های اسرائیل شده، به مقامات اسرائیل اعلام کرده، اما تاکنون پاسخی نگرفته است.»

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1728 توسط admin و در روز پنج‌شنبه 18 آوریل 2024 ساعت 10:17:36
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1720
16 / 4 / 2024 - 8:41

ایران با حمله مستقیم به اسراییل همان کاری را کرد که هر کشوری بعنوان حق دفاع مشروع انجام می داد.

‌ «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس: کار ایران در حمله به اسرائیل بی‌ ملاحظه و خطرناک بود. 🔷 مجری: اگر کسی کنسولگری انگلیس را بمباران کنند، ما چه کار می‌کنیم؟ کامرون : خب، ما یک واکنش خیلی شدید نشان می‌دهیم. 🔹 مجری: ایران هم می‌گوید ما هم همان کار را کردیم.

‌ «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس: کار ایران در حمله به اسرائیل بی‌ ملاحظه و خطرناک بود.

🔷 مجری: اگر کسی کنسولگری انگلیس را بمباران کنند، ما چه کار می‌کنیم؟

کامرون : خب، ما یک واکنش خیلی شدید نشان می‌دهیم.

🔹 مجری: ایران هم می‌گوید ما هم همان کار را کردیم.

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1720 توسط admin و در روز سه‌شنبه 16 آوریل 2024 ساعت 08:41:56
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1716
11 / 4 / 2024 - 12:36

واکنش‌‌های گسترده به شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

  شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در روز عید فطر واکنش‌های گسترده‌ای در پی داشت و همه، این جنایت را در چارچوب تلاش‌های ناکام اشغالگران برای تسلیم کردن مقاومت دانستند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنایتی که رژیم صهیونیستی دیروز در عید فطر با هدف

 

شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در روز عید فطر واکنش‌های گسترده‌ای در پی داشت و همه، این جنایت را در چارچوب تلاش‌های ناکام اشغالگران برای تسلیم کردن مقاومت دانستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنایتی که رژیم صهیونیستی دیروز در عید فطر با هدف قرار دادن خودروی اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس مرتکب شد و شماری از فرزندان و نوه‌های وی در این جنایت به شهادت رسیدند، واکنش‌های گسترده‌ای در سطح منطقه و فراتر از آن داشت.

اشغالگران با هدف قرار دادن فرزندان مقاومت نمی‌توانند رهبران فلسطین را وادار به عقب‌نشینی کنند

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان در واکنش به ترور فرزندان هنیه توسط ارتش صهیونیستی اعلام کرد که رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی که در جنگ به هیچ دستاوردی نرسیده، می‌خواهد با ترور غیرنظامیان و قتل عام ملت فلسطین، رهبری مقاومت را تحت فشار قرار دهد؛ با این توهم که مقاومت مجبور گردد در جریان مذاکرات از خواسته‌های عادلانه و درست خود عقب‌نشینی کند.

وی گفت که اشغالگران خودشان هم به خوبی می‌دانند با هدف قرار دادن فرزندان ما نمی‌توانند مقاومت را مجبور به عقب نشینی کنند و این جنایت‌ها، اراده ما را برای مقابله با دشمن قوی‌تر می‌کند.

پیام تسلیت النخاله برای هنیه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم به نوبه خود در بیانیه‌ای شهادت جمعی از فرزندان هنیه را به او تسلیت گفته و تاکید کرد: این کشتار وحشیانه و ناجوانمردانه موید آن است که دشمن به دلیل شکست در رسیدن به اهداف میدانی خود کاملا گیج و سردرگم شده و با جنایت‌های کورکورانه به دنبال جبران این شکست‌ها و انتقام گرفتن از فرزندان مجاهدان و خانواده‌های آنهاست.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است که انتخاب روز عید فطر برای انجام این جنایت، اقدامی عامدانه از سوی اشغالگران برای کاشتن غم و اندوه در دل ملت فلسطین بوده و دشمن تصور می‌کرد که با این کار مقاومت را به ناامیدی و تسلیم کشانده و می‌تواند از آن امتیاز بگیرد. اما صهیونیست‌ها بدانند که این جنایات، عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین در رسیدن به حقوقشان را افزایش خواهد داد.

«زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با عرض تسلیت به اسماعیل هنیه به خاطر شهادت فرزندانش در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی گفت که این جایگاه جهادی بالا شایسته شماست.

«احسان عطایا» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم به نوبه خود اعلام کرد که ترور فرزندان اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی نشان دهنده میزان سردرگمی دشمن است که نتوانسته به اهداف اعلام شده خود در جنگ غزه دست یابد.

این نماینده جهاد اسلامی گفت که همچنین شهادت فرزندان هنیه در اردوگاه الشاطی در داخل نوار غزه، ادعاها مبنی بر اینکه رهبران مقاومت فرزندان خود را در طول جنگ مخفی کرده‌اند، رد می‌کند. شهادت این عزیزان نشان‌دهنده آغاز مرحله پیروزی مقاومت و ملت فلسطین است نه ضعف آنها.

واکنش انصارالله به شهادت فرزندان هنیه

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن شهادت 3 پسر و شماری از نوه‌های اسماعیل هنیه در جریان حمله تروریستی رژیم اشغالگر را تسلیت گفته و تاکید کرد این جنایت بیانگر حجم شکست میدانی اسرائیل است.

سخنگوی انصارالله گفت که این خون‌ها و فداکاری‌های فرزندان مقاومت در کنار سایر فرزندان فلسطین در غزه و کرانه باختری، اراده ملت فلسطین را در این مرحله برای مقابله با رژیم اشغالگر بیشتر می‌کند.

پیام شیخ الکعبی برای هنیه

شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش النجباء عراق هم به نوبه خود در پیامی برای اسماعیل هنیه تاکید کرد که شهادت فرزندان و نوه‌های شما افتخاری است که ما و شما را سرافراز می سازد و اراده و عزم مقاومت را برای ادامه ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکای شرور و متحدان آن بیشتر می‌کند.

الکعبی در ادامه پیام خود برای هنیه گفت که بدون شک شما و سایر رزمندگان در مقاومت اسلامی، خودتان و هرآنچه که دارید را برای خدمت به آرمان امت اسلامی و مسئله فلسطین فدا کرده‌اید. این همان چیزی است که ما از شما دیده‌ایم و به همین دلیل از این صبر و روحیه و معنویات بالای شما تعجب نمی‌کنیم و این روحیه شما بیانگر تعهد به اصول و قدرت باور و اعتماد به خداوند متعال بوده و پیروزی به امید خداوند نزدیک است.

بیشتر بخوانید

پیام جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش مجاهدین به هنیه

«جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در تماس تلفنی با هنیه گفت که شما نمونه آشکار و زنده از رهبران فلسطینی هستید که فرزندان خود را برای آزادی و استقلال وطن فدا می‌کند. امروز فرزندان رهبران فلسطین با همه مردم خود در یک سنگر واحد با خون‌های خود پابت کردند که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

جنبش مجاهدین فلسطین هم به نوبه خود جنایت رژیم اشغالگر در ترور فرزندان هنیه را محکوم و تاکید کرد که این حمله تروریستی بیانگر اوج جنایت و توحش صهیونیست‌ها و نیز نشان‌دهنده میزان سردرگمی و ناتوانی مقامات بحران زده رژیم اشغالگر است.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد: ادامه جنایات دشمن نشان‌دهنده میزان شکست و سردرگمی آن در برابر استواری رزمندگان مقاومت و ضرباتی است که این رزمندگان به ارتش صهیونیستی وارد می‌کنند و نظامیان صهیونیست را در شن‌ها و کوچه‌های غزه زمین گیر کرده‌اند. این جنایت به هیچ وجه اراده مقاومت را درهم نمی‌شکند و امتیازاتی که دشمن در میدان نبرد عاجز از رسیدن به آن است را در مذاکرات به صهیونیست‌ها نمی‌دهد.

«سمیر المشهراوی» از رهبران سابق جنبش فتح هم به نوبه خود در واکنش به شهادت فرزندان هنیه در جنایت تروریستی اشغالگران گفت که مردم ما حق دارند به این رهبران ملی خود که در صفوف اول جنگ با دشمن ایستاده‌اند افتخار کنند.

واکنش حمدین صباحی به شهادت فرزندان هنیه

«حمدین صباحی» دبیر کل کنگره ملی عربی هم به نوبه خود در پیامی برای اسماعیل هنیه گفت: سخنان زیبا و شگفت‌انگیز شما در استقبال از شهادت فرزندانتان و سپاس‌گزاری از خداوند به خاطر این افتخار، بیانگر آن است که شما همه شهدای غزه را مانند فرزندان و خانواده خود می‌دانید. اینکه دشمن در روز عید فطر فرزندان شما را با هدف انتقام از دلاوری‌های رزمندگان مقاومت به شهادت می‌رساند، جنایتی جدید از سوی اشغالگران است.

وی در ادامه خطاب به هنیه اعلام کرد که به نام خودم و از طرف برادرانم در کنگره ملی عربی ، شهادت فرزندان شما در یک عملیات تروریستی برنامه‌ریزی شده توسط دشمن را به شما و ملت بزرگ فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اشغالگران با هیچ جنایتی نمی‌توانند از مردم فلسطین امتیاز بگیرند

«احمد ابوفواد» مسئول روابط عربی و ملی در جبهه مردمی آزادی فلسطین هم به نوبه خود اعلام کرد که ترور فرزندان هنیه یک جنایت از پیش برنامه ریزی شده توسط اشغالگران با هدف رسیدن به یک دستاورد و شکستن روحیه رهبران مقاومت بود. اما رژیم اشغالگر هرچقدر هم در جنایت‌های خود پیشروی کند هرگز نمی‌تواند از مردم فلسطین امتیاز بگیرد.

«مکرم خوری» مدیر مرکز اروپایی مطالعات افراط گرایی در دانشگاه کمبریج نیز به نوبه خود گفت: ترور فرزندان هنیه از مدت‌ها قبل توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل برنامه‌ریزی شده بود.

دیروز رژیم صهیونیستی در روز عید سعید فطر با هدف قرار دادن خودروی اعضای خانواده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس جنایت هولناکی را مرتکب شد که در نتیجه آن، سه فرزند اسماعیل هنیه و نوه های وی به شهادت رسیدند.

هنیه در واکنش به این جنایت اشغالگران گفت: خدا را به خاطر افتخاری که با شهادت سه نفر از فرزندانم و برخی نوه‌هایم نصیبم کرد، شکر می‌کنم. ما با این دردها و خون‌ها، آینده و آزادی را برای ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام می‌سازیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: فرزندانم همانند دیگر مردم ما در نوار غزه باقی ماندند و آنجا را ترک نکردند، همه خانواده‌های غزه از جمله من با خون فرزندانشان بهای سنگینی پرداخت کردند. تا کنون حدد 60 نفر از خانواده ما به شهادت رسیده اند و هیچ فرقی میان آنها و دیگر قشرهای مردم ما وجود ندارد. به اشغالگران می گوییم این خون‌ها تنها سبب افزایش ثبات قدم ما بر روی اصول و چنگ زدن به سرزمینمان خواهد شد.

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1716 توسط admin و در روز پنج‌شنبه 11 آوریل 2024 ساعت 12:36:12
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1705
10 / 4 / 2024 - 19:15

نمازعیدفطر1403؛

ضربه ایران به اسرائیل سنگین خواهد بود.

رهبر انقلاب با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.؛

 

ایرانیان، امروز نماز عید سعید فطر را در صفوفی منسجم و متحد در سراسر میهن عزیز اقامه کردند و با دل‌هایی مملو از نشاط ایمان و شوق بندگی، حوائج فردی، خانوادگی، اجتماعی و ملی خود را از پروردگار کریم مسئلت کردند.

در پایتخت، نماز پرشکوه عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور انبوه مردم مومن و موحد، در مصلی تهران و خیابان‌های اطراف اقامه شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه اول نماز با تبریک و تهنیت عید سعید فطر به امت اسلامی و آحاد ملت ایران، رمضان را ماه بارش ابر رحمت الهی خواندند و افزودند: ملت ایران امسال به قدر وسع و توان خود، حداکثر استفاده را از ضیافت پرنعمت الهی برد و جشن‌های اول سال نو را با معنویت ماه رمضان متبرک کرد. ایشان چشم‌گیرتر شدن جلوه‌های تلاوت قرآن در سراسر کشور را از نقاط برجسته رمضان امسال برشمردند و با اشاره به نقش رسانه ملی در ارائه این پیشرفت بزرگ و این حقیقت درخشان گفتند: محافل ذکر و دعا و تضرع و مناجات نیز به‌خصوص در لیالی قدر، رمضان امسال را زیباتر و مطلوب‌تر کرد. رهبر انقلاب با توصیه مؤکد به آحاد مردم به‌خصوص جوانان برای حفظ ذخیره معنوی ماه رمضان افزودند: به‌فضل الهی جامعه جوان میل به دینداری دارد و این فرصت بزرگی برای کشور است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئله روزه‌داری را بسیار مهم خواندند و با اشاره به رعایت نشدن این مسئله در مواردی در برخی معابر گفتند: نظام اسلامی درصدد نیست کسی را به زور وادار به دینداری کند اما طبعاً در مقابل هنجارشکنی، بی‌اعتنایی نخواهد شد و مسئولان، آحاد مردم، آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وظایف خود عمل کنند. رهبر انقلاب در خطبه دوم نماز، حوادث خونبار غزه را باعث تلخکامی ملت‌های مسلمان در ماه رمضان دانستند و با اشاره به تداوم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در ماه مبارک افزودند: رژیم شرور چون زورش به مقاومت نمی‌رسد کودک را در آغوش مادر و بیماران را در بیمارستان‌ها می‌کُشد و وقیحانه سی و چند هزار زن و مرد و کودک و جوان را در مقابل چشم جهانیان به شهادت می‌رساند. ایشان با محکومیت شدید حمایت‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی دولت‌های غربی به‌خصوص آمریکا و انگلیس از جانیان صهیونیست گفتند: این دولت‌ها در حادثه غزه، ذات شریر تمدن غرب را به دنیا نشان دادند البته ما و منتقدان تمدن غربی قبلاً بارها گفته بودیم که ذات این تمدن خصومت و عناد با فضائل و ارزش‌های معنوی و بشری است و عملکرد دولت‌های حامی رژیم جعلی صهیونیستی، در شش ماه حوادث غزه این واقعیت را برملا کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به فریادهای دفاع از حقوق بشر مدعیان غربی سوال کردند: مگر سی و چند هزار شهید بی‌گناه و بی‌پناه غزه بشر نیستند پس چرا از غربی‌ها صدایی شنیده نمی‌شود؟ رهبر انقلاب با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد. ایشان ملت ایران را داغدار شهیدان حمله رژیم صهیونیستی، شهیدان زاهدی و رحیمی وهمراهانشان، خواندند و افزودند: البته این عزیزان سالها با مجاهدت در پی شهادت بودند و خداوند اجر زحمات آنها را داد و کامیاب‌شان کرد. رهبر انقلاب همچنین با اشاره به داغدار بودن ملت به علت شهادت شهیدان امنیت در سیستان و بلوچستان گفتند: این جوانان عزیز در راه حراست از امنیت ملت و مرزهای کشور جان فدا کردند که امیدواریم خداوند توفیق سربلندی در همه آزمون‌های بزرگ ملی را به ملت بدهد. تاکید بر اتحاد توصیه پایانی رهبر در خطبه‌های نماز عید فطر بود. ایشان گفتند: همه مردم، جوانان، فعالان سیاسی – اجتماعی و فعالان رسانه‌ای بدانند که توفیق ملت در توحید کلمه است البته اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد اما درگیری و یقه‌گیری و ایجاد دودستگی‌های جعلی، به زیان دین و دنیای ملت و تضعیف کننده کشور است.

#فیلم_سخنان_مقام_معظم_رهبری_نماز_عید_فطر1403

————————————————————————————-

       

     

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1705 توسط admin و در روز چهارشنبه 10 آوریل 2024 ساعت 19:15:35
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1697
4 / 4 / 2024 - 22:07

طوفان الاحرار چیست؟

بر اساس اعلام رسمی مسئولان شعار روز جهانی قدس سال جاری طوفان الاحرار است. به گزارش «تابناک»، دبیر همایش قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس خاطر نشان کرد: امسال شعار روز قدس طوفان الاحرار بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و

بر اساس اعلام رسمی مسئولان شعار روز جهانی قدس سال جاری طوفان الاحرار است.

به گزارش «تابناک»، دبیر همایش قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس خاطر نشان کرد: امسال شعار روز قدس طوفان الاحرار بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و برنامه های مان را نیز بر همین اساس بنا نهادیم.
دبیر همایش طوفان الاحرار گفت: این همایش دارای چند سخنران ویژه از فرماندهان مقاومت فلسطین و مسئولین نظام خواهد بود. در کنار این همایش اجرای نقاشی زنده و همچنین نمایشگاه عکس غزه نیز برگزار خواهد شد.
طوفان الاحرار چیست؟

باقری با اشاره به پنل های تخصصی خاطر نشان کرد: پنل تخصصی بانوان به مدیریت خانم دکتر رکن آبادی پس از پایان پنل عمومی در برج آزادی دایر خواهد شد و بانوانی از کشورهای مختلف در مورد کنشگری و نقش زن در جریان طوفان الاقصی و آزادی قدس شریف به ایراد نظرات خواهند پرداخت.

باقری گفت: پنل تخصصی رسانه و قدس شریف که همه ساله قبل از روز قدس برگزار می شد امسال بخاطر تعطیلات عید نوروز به بعد از قدس موکول شده است.

دبیر مجمع جهانی قادمون با اشاره به محل برگزاری همایش در برج آزادی گفت: بعد از پایان پنل عمومی رونمایی از ویدیو مپینگ برج آزادی با نماد و پرچم فلسطین و شعار طوفان الاحرار ، با حضور مسئولین و میهمانان را خواهیم داشت

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1697 توسط admin و در روز پنج‌شنبه 4 آوریل 2024 ساعت 22:07:22
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1690
4 / 4 / 2024 - 21:50

راهپیمایی روزقدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تشیع شهدای قدس

در آستانه راهپیمایی روز قدس، دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی تمهیدات خود برای برگزاری این راهپیمایی را اعلام کردند. مراسم راهپیمایی روزقدس، فردا و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تهران و شهرهای سراسر ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار می‌شود. راهپیمایی که پیش‌بینی می‌شود، امسال با حضور بیشتر مردم برای

در آستانه راهپیمایی روز قدس، دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی تمهیدات خود برای برگزاری این راهپیمایی را اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی روزقدس، فردا و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تهران و شهرهای سراسر ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار می‌شود. راهپیمایی که پیش‌بینی می‌شود، امسال با حضور بیشتر مردم برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام تروریستی اخیر این رژیم جنایتکار در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق برگزار شود.

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1690 توسط admin و در روز ساعت 21:50:05
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1685
4 / 4 / 2024 - 21:35

هماهنگی حملات تروریستهای بلوچستان با حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه

بین حملۀ تروریستی شب 15 فروردین 1403 جیش‌الظلم و حملۀ رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در سوریه چه رابطه‌ای وجود دارد؟ #جیش_ظلم #رابطه_گروهک_جیش_ظلم_اسراییل #تبیین_حقایق_ایران_جهان ما را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دنبال کنید.👇👇 @jtab.ir : اینستا @jtab_ir : ایتا و تلگرام www.jtab.ir : سایت جهاد تبین @jtab.ir

بین حملۀ تروریستی شب 15 فروردین 1403 جیش‌الظلم و حملۀ رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در سوریه چه رابطه‌ای وجود دارد؟

#جیش_ظلم
#رابطه_گروهک_جیش_ظلم_اسراییل
#تبیین_حقایق_ایران_جهان
ما را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دنبال کنید.👇👇
@jtab.ir : اینستا
@jtab_ir : ایتا و تلگرام
www.jtab.ir : سایت جهاد تبین
@jtab.ir

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1685 توسط admin و در روز ساعت 21:35:06
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1681
3 / 4 / 2024 - 23:40

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام:۱۵ / فروردین / ۱۴۰۳؛

برای جهش تولید توان مالی، فکری و ابتکارات مردم به میدان آورده شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار سران قوا، جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام و چهره‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور را برای تحقق انتظارات بجای مردم، مناسب خواندند و با ضروری خواندن تشکیل یک گروه زبده صاحب فکر برای مشخص کردن راه‌های مشارکت همه مردم در تحقق شعار سال، افزودند: هر تلاشی برای رفاه مردم و پیشرفت کشور، کار برای خداست.؛

روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1681 توسط admin و در روز چهارشنبه 3 آوریل 2024 ساعت 23:40:00
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1676
2 / 4 / 2024 - 0:08

جنایات صهیونیستها؛

بیانیه سپاه پاسداران در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد؛

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد
متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین امام علی علیه السلام به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند :

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، ساعاتی قبل ( عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم ” سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی” و “سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی” از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند :
۱. شهید حسین امان اللهی
۲. شهید سید مهدی جلالتی
۳. شهید محسن صداقت
۴. شهید علی آقا بابایی
۵. شهیدسید علی صالحی روزبهانی

با محکومیت شدید این جنایت و تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خانواده های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی ؛ برنامه‌های انتقال ، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1676 توسط admin و در روز سه‌شنبه 2 آوریل 2024 ساعت 00:08:30
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 1673
30 / 3 / 2024 - 0:40

شب قدر؛

در شب قدر چه بگوییم‌ و چه بخواهیم؟

امام خامنه ای می فرمایند: شب قدر، شب عجیبی است؛ بهتر از هزار ماه، نه برابر آن؛ «خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ». هزار ماه زندگی انسان، چقدر می‌تواند برکات به وجود آورد و جلب رحمت و خیر کند! این یک شب، بهتر از هزار ماه است. این، خیلی اهمیت دارد.؛
علی شیرازی I کارشناس مذهبی

بهترین دعای شب قدر، طلب عاقبت بخیری و داشتن فرجام نیکو در این دنیا است.

امام خامنه ای می فرمایند: شب قدر، شب عجیبی است؛ بهتر از هزار ماه، نه برابر آن؛ «خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ». هزار ماه زندگی انسان، چقدر می‌تواند برکات به وجود آورد و جلب رحمت و خیر کند! این یک شب، بهتر از هزار ماه است. این، خیلی اهمیت دارد.

از این شب بزرگ و پر برکت، بهره ببریم و با استغفار و توبه و اشک و دعا، خود را به خدا نزدیک کنیم.

بهترین دعای شب قدر، طلب عاقبت بخیری و داشتن فرجام نیکو در این دنیا است. برای بهره گیری زیباتر از شب قدر، به سراغ قرآن برویم. قرآن راه را برای ما روشن و تبیین می کند:

۱. در آیه ۲۰۱ سوره بقره فرمود: وِمِنْهُم مَّن یَقُولُ رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَةً وَفِی الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ. و برخی از آنان می گویند: پروردگارا! در این دنیا به ما نیکی و در آخرت [نیز] نیکی عطا کن و ما را از عذاب آتش [دور] نگه دار.

۲. در آیه ۴۱ سوره ابراهیم فرمود: رَبَّنَا اغْفِرْ لی وَ لِوالِدَیَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ. پروردگارا! من و پدر و مادرم و همه‌ مؤمنان را، در آن روزی که حساب برپا می‌شود، بیامرز.

۳. در آیه ۷۴ سوره فرقان فرمود: وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا. و کسانی ‏اند که می‏ گویند: پروردگارا! به ما از همسران و فرزندانمان آن ده که مایه روشنی چشمان [ما] باشد و ما را پیشوای پرهیزگاران گردان.

۴.‌از پیامبر (ص) درباره شب قدر سؤال شد، حضرت فرمودند: می‌گویی: اللّهُمَّ إنَّکَ عَفُوٌّ تُحِبُّ العَفوَ، فَاعفُ عَنّی. خدایا! تو اهل عفو و بخشایشی و بخشش را هم دوست داری، پس از من درگذر و من را ببخش.

۵. در آیه ۸ سوره تحریم فرمود: یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَی اللهِ تَوْبَةً نَصُوحاً عَسی رَبُّکُمْ أَنْ یُکَفِّرَ عَنْکُمْ سَیِّئاتِکُمْ وَ یُدْخِلَکُمْ جَنّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ یَوْمَ لایُخْزِی اللهُ النَّبِیَّ وَ الَّذِینَ آمَنُوا مَعَهُ نُورُهُمْ یَسْعی بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ بِأَیْمانِهِمْ یَقُولُونَ رَبَّنا أَتْمِمْ لَنا نُورَنا وَ اغْفِرْ لَنا إِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ. ای کسانی‌که ایمان آورده‌اید! به‌سوی خدا توبه کنید، توبه‌ای خالص؛ امید است [با این کار] پروردگارتان گناهانتان را ببخشد.

۶. در آیه ۱۴۷ سوره آل‌عمران فرمود: وَما کانَ قَوْلَهُمْ إِلّا أَنْ قالُوا رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا وَ إِسْرافَنا فی أَمْرِنا وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرینَ. سخنشان تنها این بود که: پروردگارا! گناهان و تندروی‌های ما در کارها را بر ما ببخش. قدم‌های ما را استوار بدار و ما را بر جمعیّت کافران، پیروزگردان.

منبع :ایرنا

ثبت شده در سایت وصال نیوز طی شماره 1673 توسط admin و در روز شنبه 30 مارس 2024 ساعت 00:40:08
© Copyright 2024 https://vesalnews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر