کد خبر : 1025
تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 17:43
-

راهپیمایی سراسری ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد

راهپیمایی سراسری ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد

مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل از عملیات فلسطینی ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند. به گزارش وصال نیوز به نقل از خبرگزاری رسا، صبر و استقامت مردم خداجو سنگ ریزه های ابابیل را به شمشیر ذوالفقار تبدیل خواهد کرد این موضوع منحصر به خداجویان

مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل از عملیات فلسطینی ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.
به گزارش وصال نیوز به نقل از خبرگزاری رسا، صبر و استقامت مردم خداجو سنگ ریزه های ابابیل را به شمشیر ذوالفقار تبدیل خواهد کرد این موضوع منحصر به خداجویان عصر نبوت هم نیست و یک قاعده کلی است که بار دیگر پس از هفتاد سال مقاومت و ایستادگی امروز سنگ های مجاهدان فلسطین را به موشک هایی کرده که همینه پوشالی رزیم غاصب اسرائیل را در هم شکسته است و ان شاء الله وعده ای که رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به مسلمانان داده است که اسرائیل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید را به زودی شاهد باشیم.

آری طوفان الاقصی سیلی محکمی است که این روزها خون تازه ای را در رگ های مجاهدان جبهه مقاومت به حرکت و جوشش در آوره است و اگر جنایت های رژیم کودک کش همچنان ادامه دار باشد، سیلی های گروه حماس و جبهه مقاومت هم محکمتر خواهد شد و زودتر از آنچه تصورش را می کنیم به نابودی اسرائیل از جغرافیای عالم منجر خواهد شد.

از این رو مردم متدین و ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی امروز پس از اقامه نماز جمعه به حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی گسترده را آغاز و اعلام حمایت و همدردی از مسلمانان فلسطین کرده اند.

در این راهپیمایی انبوه مردم کشورمان از اقشار مختلف جامعه، پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعار ماندگار «ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می‌شود.

«نصرالله و فتح قریب / مرگ بر اسرائیل مردم فریب»، «ولایت فقیه اصل دین است / محور اتحاد مسلمین است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی از سوی مردم سر داده شد.

تهران به همراه امام آفریقا به حمایت از مردم فلسطین برخاست

شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و … در فضای خیابان‌ها و اطراف دانشگاه تهران طنین انداز شده است.

همچنین در این راهپیمایی مردم با ایجاد صف‌های طولانی خواستار کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه هستند.

از نکات برجسته راهپیمایی و نماز جمعه امروز حضور مسلمانان از کشورهای همسایه و نیز مسلمانان آفریقایی است که به نظر به دلیل حضور شیخ ابراهیم زکزاکی و محبوبیت وی در این مراسم حضور یافته اند.

همچنین مردم تهران در طوماری دلنوشته های خود را در حمایت از مردم فلسطین و با آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی ثبت کردند.

راهپیمایی ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد

قم حامی فلسطین در انتظار پایان اسرائیل

بار دیگر مردم شریف قم به عنوان کسانی که جرقه انقلاب را آغاز و برای به ثمر رساندنش خون ها نثار کردند با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین یادآوری کردند که ایستادگی نتیجه شیرین دارد و تا نابودی اسرائیل حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و انتظار خبر نابودی رزیم کودک کش اسرائیل را می کشند.

در راهپیمایی قمی ها علما، شخصیت ها، حوزویان و اساتید و طلاب حضور چشمگیری داشتند.

طوفان مازندارنی ها در حمایت از طوفان الاقصی مردم مظلوم فلسطین

راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایت رژیم اشغالگر قدس با حضور حماسی نمازگزاران مازندرانی و بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان از جمله ساری برگزار شد.

در این مراسم که در ساری از مصلی و میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار شد، مردم ولایتمدار مازندران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا، جنایت‌های رژیم پوشالی و اشغالگر قدس را محکوم کردند.

مردم مرکز مازندران با شعارهای «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ما است، ای لشکر صاحب الزمان آماده‌ایم، آماده» با مبارزان و مردم مظلوم فلسطین، تجدید پیمان بستند.

راهپیمایی مردم بوشهر در حمایت از مجاهدان فلسطینی

راهپیمایی مردم بوشهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی برگزار شد، مردم بوشهر همزمان با سراسر ایران اسلامی به جهان نشان دادند فلسطین ماندنی است و رسانه های غربی نمی توانند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

راهپیمایی ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد
مشهد الرضا حامی فلسطنیان مظلوم
مردم انقلابی مشهد پس از اتمام نماز جمعه، از باب‌الجواد به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی و ضمن حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی و حملات حماس به اسرائیل، با سر دادن شعارهایی، مراتب خشم خود از حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت را اعلام می‌کنند.

مردم مشهد با شعارهایی مرگ بر اسرائیل و «رزمنده فلسطین پیروزی ات مبارک، در این نبرد سنگین پیروزی ات مبارک، حکومت اسرائیل خانه عنکوبت است» راهپیمایی کردند.

خیابان های بارانی گیلان میزبان حامیان مجاهدان فلسطین

مردم ولایی گیلان امروز جمعه در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

شهرهای مختلف گیلان با حضور در مسیرهای اعلام شده خود را برای حضوری پرشور و حماسی در این راهپیمایی آماده کرده و با در دست داشتن پرچم فلسطین خوشحالی خود را از پیروزی عملیات «طوفان الاقصی» فریاد زدند.
امروز سایر شهرهای ایران از جنوب ایران و شهرهای بندرعباس و شیراز گرفته تا اصفهان شیخ بهایی و کرمان حاج قاسم سلیمانی و رشت میراز کوچک خان در شمال ایران فریاد انزجار خود را بر سر رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش سر دادند و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کردند.

مردم در این قطعنامه ضمن محکوم کردن اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام کردند: اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشیهای جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

قطعنامه پایانی راهپیمایی‌کنندگان در حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی نیز در این مراسم قرائت شد.

متن قطعنامه به این شرح است:

«بسمه تعالی، عملیات معجزه‌گون و شگفت‌انگیز گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش‌بینی حکیمانه ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکا به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه‌ای که از ولی امر مسلمین کسب کرده است؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.

بی‌شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که امروز در قامت جوانان فلسطینی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجده شکرش بجا آوریم که «بَلَیٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، همانند یک هیولای دیو سیرت مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و به دنبال قتل عام مردم غزه و بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکا به یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق، آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. لذا ضمن محکوم کردن این اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام می‌کنیم:

۱. اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشیهای جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

۲.و زارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با سران کشورهای اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین؛ شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشورهای آزادی‌خواه، راهکارهای حمایت از مردم مظلوم غزه در حوزه‌ای مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

۳. دستگاه دیپلماسی کشور با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های مؤثر سیاسی و علمی- فرهنگی و همچنین موحدان و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی به عنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.

۴. صحنه امروز فلسطین و غزه مظلوم یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان به ویژه سران کشورهای اسلامی است این رژیم خون آشام در پیش چشم جهانیان به جبران ضربه گیج کننده‌ای که از رزمندگان فلسطینی خورده است در نهایت پستی و رذالت به جنایات وحشیانه‌ای دست می‌زند که کمتر در تاریخ سابقه داشته است لذا باید با قطع منابع انرژی و مراودات اقتصادی و تحریم همه جانبه ضمن وادار کردن آن از ادامه کشتار انسان‌ها بویژه کودکان، در پایان بخشیدن به حیات ننگین این جرثومه فساد تسریع کرد.

۵. تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشورهای اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هرگونه حمایت از مردم غزه، با فضاسازی مناسب خواستار حمایت‌های مردم و سران کشورهای اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

۶. با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره کامل باریکه غزه، ضروری است هلال احمر جمهوری اسلامی با هماهنگی دستگاه‌های مسئول و انجام رایزنی با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم برای کمک، حمایت و مداوای مجروحین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را فراهم نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار