کد خبر : 1344
تاریخ انتشار : جمعه 5 ژانویه 2024 - 23:22
-

24000 شهید استان تهران

فرهنگی

برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید تهران

برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید تهران
جلسات هماهنگی برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد. دبیری این کنگره برعهده سپاه است که بیشترین زحمت تأمین محتوا را برعهده دارد.

استاندار تهران گفت: کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت از امروز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش وصال نیوز، علیرضا فخاری، استاندار تهران و رئیس ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت، در نشست خبری برگزاری این کنگره که صبح امروز در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه از امروز کنگره آغاز به کار می کند، اظهار کرد: امروز برای چندمین مرتبه جلسات هماهنگی برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت برگزار شد. دبیری این کنگره برعهده سپاه است که بیشترین زحمت تأمین محتوا را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه ۲۸ کمیته اجرایی فعالیت های خود را آغاز کرده اند، افزود: زبان فرهنگ و هنر یک ابزار مهم در تشکیل واقعیت‌ها است. برای این کنگره سمفونی اختصاصی تهیه شده و دست‌نوشته‌های شهدا و کارهای نرم افزاری هم رونمایی خواهد شد و تمام مراحل برگزاری کنگره را از طریق سلسله مراتب به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه وحدت همواره عامل قدرت است، بیان کرد: در جامعه با هنجارهای مختلفی مواجه هستیم. شهدا فراتر از یک جریان، گروه، حزب و دسته هستند و یاد شهدا موجب تمرکز ملت ایران است و زمینه ساز وحدت خواهد بود.

فخاری تاکید کرد: انواع دست‌نوشته‌ها و دلنوشته‌های شهدا هم در دستور کار است که در سبک خودش در دسترس مردم قرار می‌گیرد‌ و نقش‌های همه عزیزان در همه بخش‌ها برای تهیه این کنگره چشمگیر بوده و شهرداری تهران در این زمینه پیش قدم است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی این کنگره نسبت به بقیه کمیته ها پویاتر است، خاطرنشان کرد: سرمایه های اجتماعی در ابعاد مختلف تلاش کردند و به یک نقطه قابل ارائه رسیدند و امید است بتوانیم از ظرفیت های مختلف تهران برای رویدادهای اثر گذار ملی استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار