کد خبر : 1527
تاریخ انتشار : جمعه 16 فوریه 2024 - 5:02
-

جنایات وحشیانه و نسل کشی صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی فلسطین

سیاسی

اختلافات و تنش در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده

اختلافات و تنش در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تنش در کابینه جنگ به اوج خود رسیده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتس عضو کابینه جنگ به ندرت با یکدیگر صحبت می‌کنند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اشغالگر صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، تنش و اختلاف در کابینه جنگ این رژیم به اوج خود رسیده است.

به گزارش وصال نیوز به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تنش در کابینه جنگ به اوج خود رسیده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتس عضو کابینه جنگ به ندرت با یکدیگر صحبت می‌کنند.

این رسانه صهیونیستی کودک کش افزوده است: نتانیاهو در مورد ارتباط گانتس با مقامات آمریکایی مشکوک است.

بر اساس این گزارش، گادی آیزنکوت عضو دیگر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز از تصمیم‌های نتانیاهو در مورد هیات مذاکره کننده مبادله اسرا انتقاد کرد.

پیش تر نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر این رژیم، طرح پیشنهادی موساد و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) برای توافق با حماس را رد کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات وحشیانه خود علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم آپارتاید برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، هم اکنون تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار