کد خبر : 1697
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 آوریل 2024 - 22:07
-

طوفان الاحرار چیست؟

طوفان الاحرار چیست؟

بر اساس اعلام رسمی مسئولان شعار روز جهانی قدس سال جاری طوفان الاحرار است. به گزارش «تابناک»، دبیر همایش قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس خاطر نشان کرد: امسال شعار روز قدس طوفان الاحرار بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و

بر اساس اعلام رسمی مسئولان شعار روز جهانی قدس سال جاری طوفان الاحرار است.

به گزارش «تابناک»، دبیر همایش قدس شریف با اشاره به شعار روز قدس خاطر نشان کرد: امسال شعار روز قدس طوفان الاحرار بوده و ما نیز همین شعار را به عنوان اسم همایش برای امسال انتخاب کردیم و پنل ها و برنامه های مان را نیز بر همین اساس بنا نهادیم.
دبیر همایش طوفان الاحرار گفت: این همایش دارای چند سخنران ویژه از فرماندهان مقاومت فلسطین و مسئولین نظام خواهد بود. در کنار این همایش اجرای نقاشی زنده و همچنین نمایشگاه عکس غزه نیز برگزار خواهد شد.
طوفان الاحرار چیست؟

باقری با اشاره به پنل های تخصصی خاطر نشان کرد: پنل تخصصی بانوان به مدیریت خانم دکتر رکن آبادی پس از پایان پنل عمومی در برج آزادی دایر خواهد شد و بانوانی از کشورهای مختلف در مورد کنشگری و نقش زن در جریان طوفان الاقصی و آزادی قدس شریف به ایراد نظرات خواهند پرداخت.

باقری گفت: پنل تخصصی رسانه و قدس شریف که همه ساله قبل از روز قدس برگزار می شد امسال بخاطر تعطیلات عید نوروز به بعد از قدس موکول شده است.

دبیر مجمع جهانی قادمون با اشاره به محل برگزاری همایش در برج آزادی گفت: بعد از پایان پنل عمومی رونمایی از ویدیو مپینگ برج آزادی با نماد و پرچم فلسطین و شعار طوفان الاحرار ، با حضور مسئولین و میهمانان را خواهیم داشت

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار