کد خبر : 781
تاریخ انتشار : جمعه 28 جولای 2023 - 10:53
-

غوغای زائران حرم امام حسین(ع) در شب عاشورا

غوغای زائران حرم امام حسین(ع) در شب عاشورا

  کربلا هم‌زمان با شب عاشورا میزبان جمعی از شیعیان از کشورهای مختلف بود که با برپایی دسته‌های عزاداری در حرم‌های مطهر به سوگواری پرداختند. به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امام حسین علیه‌السلام در کربلا شب گذشته هم‌زمان با شب عاشورا مملو از جمعیت بود و زائران کشورهای مختلف هم‌زمان با

 

کربلا هم‌زمان با شب عاشورا میزبان جمعی از شیعیان از کشورهای مختلف بود که با برپایی دسته‌های عزاداری در حرم‌های مطهر به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امام حسین علیه‌السلام در کربلا شب گذشته هم‌زمان با شب عاشورا مملو از جمعیت بود و زائران کشورهای مختلف هم‌زمان با شب زیارتی سیدالشهدا علیه‌السلام در این قطعه از بهشت به سوگواری پرداختند.

کربلا هم‌زمان با شب عاشورا

دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی از کشورهای مختلف در حرم‌‌ها حضور یافته و برای غربت شهدای کربلا بر سر و سینه زدند. جمعی از ایرانیان نیز در بین‌الحرمین عزاداری کرده و نوای «مکن ای صبح طلوع» سردادند.

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد

در عراق شنبه عاشورای حسینی است. با این وجود، در این ایام عزاداری سیدالشهدا علیهماالسلام زمان و مکان نمی‌شناسد و دوست‌داران اهل بیت علیهم‌السلام در هر نقطه از جهان برای مصیبت‌های شهدای دشت کربلا عزاداری می‌کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار