• مخالفت امام جمعه تهران با تعطیلی روز شنبه

    مخالفت امام جمعه تهران با تعطیلی روز شنبه

    امام جمعه موقت تهران گفت: اما یک گله هم از مجلس به خاطر قانون تعطیلی شنبه کنم؛ به جامعه مؤمنین برخورد و نفهمیدیم علت همچنین مسأله‌ای در این شرایط چیست و لابد دلایل خاص خودشان را داشتند و شورای نگهبان فرصت دارد در این زمینه مساله را حل و فصل کند.

  • اسراییل سگ هاری که مهار شدنی نیست

    اسراییل سگ هاری که مهار شدنی نیست

    جو بایدن،روز چهارشنبه برای اولین بار به طور علنی به اسرائیل هشدار داد که اگر نیروهای این کشور اقدام به یک حمله گسترده به شهر رفح بکنند، واشینگتن تامین تسلیحاتی اسرائیل را متوقف خواهد کرد.

  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش

    حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش

    رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام، ذکر پروردگار و «وحدت و ارتباط مسلمانان» را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به حادثه عظیم غزه و جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی گفتند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!

    فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!

    «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

  • تحلیلگر جهان عرب تحلیل کرد: مقاومت مقتدرانه به هشتمین ماه جنگ وارد شد/ حمله به رفح آغازی بر پایان نتانیاهو

    تحلیلگر جهان عرب تحلیل کرد: مقاومت مقتدرانه به هشتمین ماه جنگ وارد شد/ حمله به رفح آغازی بر پایان نتانیاهو

      مقاومت مقتدرانه به هشتمین ماه جنگ وارد شد/ حمله به رفح آغازی بر پایان نتانیاهو «عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به عملیات موفق مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در منطقه «کرم ابوسالم»، آن را نشانه اقتدار و استواری مقاومت، با وجود ورود به ماه هشتم جنگ دانست. به گزارش روز سه شنبه ایرنا

  • حماس با آتش بس در غزّه موافقت کرد

    حماس با آتش بس در غزّه موافقت کرد

    جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد. به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس

رفتن به نوار ابزار