کد خبر : 1189
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دسامبر 2023 - 7:28
-

الجزیره: سرویس‌های اطلاعاتی ۵ کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند

الجزیره: سرویس‌های اطلاعاتی ۵ کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند

«در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند».

به گزارش وصال نیوز به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فایز الدویری» کارشناس مسائل نظامی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره گفت که  اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند».

 «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای مدعی شد جنگ در غزه فقط جنگ بین اسرائیل و حماس نبوده بلکه جنگی برای نجات تمدن غرب است.

رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از پایان دادن به یک وقفه بشردوستانه یک هفته‌ای با گروه فلسطینی حماس، بار دیگر حملات نظامی خود به نوار غزه را از سر گرفته است و حملات سنگینی را در جنوب نوار غزه آغاز کرده است.

آخرین آمارها حاکی از آن است که شمار شهدای فلسطینی جنگ غزه به بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است و تحت تاثیر حملات هوایی، زمینی بی‌امان رژیم صهوینسیتی ۴۲ هزار نفر زخمی و مجروح شده‌اند. این در حالی است که بیمارستان‌های غزه تنها برای رسیدگی به هزار و ۵۰۰ نفر از مجروحان تخت دارند.

نماینده سازمان بهداشت جهانی ضمن اشاره به آمار بالای جان باختگان غیرنظامی تحت تاثیر تشدید حملات نظامی رژیم صهیونیستی عنوان کرده است که این جنگ نیاز به برقراری یک آتش‌بس دائم و پایدار دارد.

به گزارش «آناتولی» یکی از نمایندگان سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه عنوان کرد که به طور متوسط در هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی در غزه کشته می‌شود. وی با اشاره به آمار مطرح شده، این وضعیت را «تاریک ترین لحظه بشریت» عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار