کد خبر : 1268
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2023 - 9:09
-

گزارش خبری پیرامون شهید سمیر قنطار

مقاومت

در لباس مقاومت

در لباس مقاومت
نگاه کوتاهی داشته است به زندگی و شهادت سمیر قنطار مجاهد لبنانی که سال‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بود و بعد از آزادی تاریخی، در لباس مقاومت به شهادت رسید.

گزارش خبری «در لباس مقاومت» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ؛ نگاه کوتاهی به زندگی و شهادت سمیر قنطار مجاهد لبنانی که سال‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بود که بعد از آزادی تاریخی، در لباس مقاومت به شهادت رسید.
در این گزارش، لحظاتی از دیدار سمیر قنطار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی برای اولین بار منتشر شده است.

دیدار جمعی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم های مستبد

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار گروهی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم‌های مستبد با اشاره به لحظات دشوار و تلخ دوران اسارت خاطرنشان کردند: شما با مجاهدت و صبر خود در زندان، نهضت عظیم و جهانی بیداری اسلامی را گام‌هایی به پیش بردید. ضمن آن‌که هر لحظه از مقاومت شما نزد خداوند مأجور و دارای حسنة است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با مقایسه‌ی وضع کنونی رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا با بیست سال قبل خاطرنشان کردند: قدرت‌های سلطه‌گری که چندی پیش خود را در نهایت عظمت می‌دیدند، اکنون احساس ضعف و زوال می‌کنند و با استمرار این مجاهدت‌ها، نشانه‌های پیروزی و قدرت الهی بیش از پیش ظاهر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر شکست‌ناپذیری راه خدا و انبیاء الهی خاطرنشان کردند: همان‌طور که خداوند به صبر و مقاومت مجاهدان لبنانی و فلسطینی برکت داد و آنان در جنوب لبنان و غزه پیروز شدند، دیگر مجاهدان نیز إن‌شاء‌الله طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.
در این دیدار سمیر قنطار، شیخ عبدالکریم عبید و مصطفی دیرانی -مجاهدان آزادشده از بند رژیم صهیونیستی- جبار موات کسار و فاضل الموسوی -زندانیان آزادشده از بند رژیم بعثی صدام- و تعدادی از زندانیان آزادشده از بند دیگر رژیم‌های مستبد و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

تصاویر برگزیده :

                         

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار