کد خبر : 1416
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 ژانویه 2024 - 16:28
-

#شکار بزرگ

پیشرو مجیدآقا دیزایی رئیس شرکت «فالکون» پوشش امنیتی موساد و همراه وی در حمله موشکی سپاه به اربیل عراق کشته شد.

پیشرو مجیدآقا دیزایی رئیس شرکت «فالکون» پوشش امنیتی موساد و همراه وی در حمله موشکی سپاه به اربیل عراق کشته شد.
مجید آقا دزایی رئیس شرکت فالکون بوده و او در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از این سازمان در اربیل و همچنین مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها نیز بوده است. در ضمن مقر رسمی شرکت فالکون در مصر است و این شرکت به همراه شرکت‌های دیگر وظیفه و مسئولیت مشخص کردن پایگاه‌ها و اهداف از طریق پلاک خودرو‌ها و فناوری‌های دیگر را برعهده دارند.

به گزارش وصال نیوز ، منابع خبری اعلام کردند که رئیس شرکت «فالکون» که پوشش امنیتی موساد است در حملات موشکی سپاه کشته شده است.

خبرگزاری المطلع گزارش داد که در حملات موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست‌ها، منزل « #مجید_پیشرو_آقاد_زایی » ( Peshraw Majid Agha Dizayee  )، #تاجر_بزرگ_کرد و رئیس شرکت امنیتی « #فالکون » در اربیل واقع در اقلیم کردستان عراق هدف قرار گرفته و او کشته شده است.

این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود. او همچنین مالک مجموعه شرکت های امپایر بود که در حوزه تجارت نفت فعال بود. این مجموعه در سال 2003 و پس از حوادث عراق تأسیس شد و به تولید نفت مشغول بود.

در ضمن گروه SB Falcon، یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که پرسنل نظامی سابق ایالات متحده را استخدام می کرد و طبق اخبار موثق، گروه SB Falcon، یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که پرسنل نظامی سابق ایالات متحده را استخدام می کرد. …

بر اساس این گزارش پسر این تاجر کرد نیز در این حمله زخمی شده است.

بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری المطلع به آن‌ها دست یافته است، دزایی در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل کشته شده است.

در این گزارش آمده است که رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در پی این حمله موشکی هشتگ «شکار بزرگ» را منتشر کردند.

فرد همراه پیشرو دزه‌ای که در حمله موشکی سپاه کشته شد کیست؟

در این گزارش آمده است که دزایی رئیس شرکت فالکون بوده و او در واقع پوشش موساد و مسئول محافظت از این سازمان در اربیل و همچنین مسئول حمایت‌های لجستیکی از آن‌ها نیز بوده است.

در بخشی از این گزارش آمده است، مقر رسمی شرکت فالکون در مصر است و این شرکت به همراه شرکت‌های دیگر وظیفه و مسئولیت مشخص کردن پایگاه‌ها و اهداف از طریق پلاک خودرو‌ها و فناوری‌های دیگر را برعهده دارند.

این خبرگزاری نوشت: یکی دیگر از مهم‌ترین این شرکت‌ها، شرکت EIA است که یک آژانس اصلی وابسته به سازمان آمار آمریکا به شمار می‌رود و مسئول جمع‌آوری، تحلیل و نشر اطلاعات است.

این شرکت، شریک اساسی شرکت فالکون است که رئیس آن در بمباران مقر موساد کشته شد.

پیش از این، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای درباره این حملات اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم کرد.

طبق این اطلاعیه «این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است.»

وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای با مطرح کردن ادعا‌هایی به حملات موشکی ایران به مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق واکنش نشان داد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه به طرح اظهاراتی مداخله‌جویانه پرداخت و اقدام سپاه پاسداران ایران در انهدام مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در عراق را محکوم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار