کد خبر : 383
تاریخ انتشار : جمعه 14 جولای 2023 - 10:00
-

ساماندهی قراردادها و استخدام‌ها در دولت سیزدهم آغاز شد

ساماندهی قراردادها و استخدام‌ها در دولت سیزدهم آغاز شد

یوسفی عضو هیات رییسه مجلس: 🔹سامان بخشیدن به قراردادها و استخدام‌ها در دستگاه‌های مختلف با مدیریت لطیفی آغاز شد که بیانگر عزم دولت و رییس سازمان اداری و استخدامی، بر ساماندهی و عدالت در پرداخت‌هاست. 🔹رییس جمهور طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی می‌تواند بر حسب ضرورت با تصویب هیأت وزیران، نماینده یا نمایندگان ویژه‌ای با

یوسفی عضو هیات رییسه مجلس:
🔹سامان بخشیدن به قراردادها و استخدام‌ها در دستگاه‌های مختلف با مدیریت لطیفی آغاز شد که بیانگر عزم دولت و رییس سازمان اداری و استخدامی، بر ساماندهی و عدالت در پرداخت‌هاست.

🔹رییس جمهور طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی می‌تواند بر حسب ضرورت با تصویب هیأت وزیران، نماینده یا نمایندگان ویژه‌ای با اختیارات مشخص تعیین کند. همچنین پس از انتخاب معاونان،‌ رییس جمهور می‌تواند اختیارات خود را به معاونان واگذار کند و طبق قانون خلافی در انتصاب لطیفی به عنوان رییس سازمان اداری و استخدامی صورت نگرفته است.

🔹چنین تصمیم‌هایی به حرکت دولت برای تحقق عدالت اداری ضربه می‌زند.

🔹با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید از تفرقه افکنی و التهاب دادن به فضای جامعه پرهیز شود. بر عبارتی ضمن احترام به حکم دیوان عدالت اداری، از رییس قوه قضاییه که از مدیران پرکار کشور است، انتظار می‌رود کمک کند تا این حواشی سبب تزلل در تصمیم گیری‌ها یا التهاب بی مورد در جامعه نشود.

منبع : ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار