کد خبر : 1147
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 نوامبر 2023 - 9:16
-

اسرای آزاد شده فلسطینی چه گفتند

اسرای آزاد شده فلسطینی چه گفتند

مراسم استقبال از اسرای آزاد شده فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی با تصاویری از اشک و لبخند در کنار یکدیگر ثبت شد. به گزارش وصال نیوز به نقل از مهر، لحظه تاریخی آزادی تعداد ۳۹ نفر از اسرای فلسطینی در اولین روز از عملیات تبادل اسرا بعد از آتش‌بس در غزه که پس از حدود

مراسم استقبال از اسرای آزاد شده فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی با تصاویری از اشک و لبخند در کنار یکدیگر ثبت شد.

به گزارش وصال نیوز به نقل از مهر، لحظه تاریخی آزادی تعداد ۳۹ نفر از اسرای فلسطینی در اولین روز از عملیات تبادل اسرا بعد از آتش‌بس در غزه که پس از حدود ۵۰ روز حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های ساکن نوار غزه و کرانه باختری و شهادت نزدیک به ۱۵ هزار فلسطینی صورت گرفت، لحظاتی متفاوت از اشک و لبخند و غم و شادی را رقم زد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در این رابطه گزارش داد: شرکت کنندگان در مراسم استقبال از اسرای فلسطینی نیز در مناطق مختلف فلسطین اشغالی شعارهایی در حمایت از گردان‌های القسام و مقاومت غزه سر داده و از جانفشانی این گروه‌ها برای آزادسازی اسرای فلسطینی تشکر و قدردانی کردند.

این احساس متفاوت در اظهارات اسرای فلسطینی آزاده شده نیز مشاهده می‌شود. «مرح باکیر» دختر نوجوان فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم صهیونیستی که ساکن شهر قدس است، بعد از دیدار با خانواده خود در اظهاراتی تصریح کرد: احساس آزاد شدن از زندان در برابر خون شهدای غزه و جانفشانی‌های بسیار بزرگی که خانواده من در غزه انجام دادند، بسیار سخت است.

سارة عبدالله از دیگر اسرای نوجوان فسطینی از شهر نابلس بعد از ادای سجده شکر در قبال آزادی خود گفت: من حماس و غزه را بسیار دوست دارم و به وجود افرادی نظیر محمد الضیف و یحیی السنوار افتخار می‌کنم، چرا که آنها تنها کسانی بودند که در کنار ما ایستادند.

 

ملک سلمان از دیگر اسرای زن فلسطینی که دیروز آزاد شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بعد از حوادث ۷ اکتبر ارتباط ما را با خارج به کلی قطع کرد. وی ادامه داد: من به تمامی خانواده‌های شهدا در نوار غزه تسلیت می‌گویم.

فاطمه شاهین از دیگر اسرای فلسطینی بعد از آزادی گفت: از مردم غزه که صبر و استقامت کرده و برای آزادی تمامی اسرا خون خود را نثار کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. وی ادامه داد همه ما اطمینان داریم که مقاومت به اقدامات خود در آزادسازی کامل اسرای فلسطینی ادامه خواهد داد.

فاطمه شاهین یکی دیگر از زنان فلسطینی آزاد شده می‌گوید که هر لحظه در زندان‌های اسرائیل به اندازه یک سال طول می‌کشد.

حنان البرغوثی از دیگر زنان فلسطینی که دیروز در تبادل اسرا آزاد شد، تصریح کرد: زندانبانان صهیونیستی عمداً بعد از عملیات ۷ اکتبر، جنگ روانی ضد ما را تشدید کردند تا امید ما نسبت به آزادی را از بین ببرند.

حاتم ابو موسی نوجوان فلسطینی که از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده، در اظهاراتی تصریح کرد: ما از بی‌توجهی پزشکی و بدرفتاری در زندان‌های اسرائیل رنج می‌بردیم و آنها بین کودک و بزرگ تفاوت قائل نبودند. وی ادامه داد: شادی ما هنگامی کامل می‌شود که تمامی اسرای فلسطین از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شوند.

در طرف مقابل رژیم صهیونیستی هر نوع مصاحبه اسرای خود بعد از آزادی را ممنوع کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار