• مختصات جغرافیای سیاسی جدید منطقه با محوریت هسته‌های مقاومت

    مختصات جغرافیای سیاسی جدید منطقه با محوریت هسته‌های مقاومت

    رهبر انقلاب کارنامه بسیج در ۴۴ سال اخیر را نشانه دقیق بودن هدف‌گذاری امام در ایجاد این نهاد مردمی دانستند و افزودند: عملکرد سرنوشت‌ساز و پیروزی‌آفرین بسیج در دفاع مقدس، نمونه‌ای روشن از دوراندیشی امام بود. ایشان در تبیین جایگاه بسیج در مکتب امام به دو جمله امام راحل استناد کردند و گفتند: بسیج در نگاه امام لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است.

  • دستاوردهای بزرگ مقاومت در جنگ غزه

    دستاوردهای بزرگ مقاومت در جنگ غزه

    جنگ غزه جمعه گذشته (سوم آذر) در چهل و هشتمین روز خود شاهد تحولی عمیق بود، تحولی که ثابت کرد مقاومت و شهروندان فلسطین به رغم این که ۲۰ هزار شهید تقدیم کرده اند، اما دستاوردهای زیادی کسب کرده اند، دستاوردهایی که عملا ثابت می کند که رژیم صهیونیستی در این نبرد شکست خورده است.

  • تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیستس توسط صلیب سرخ

    تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیستس توسط صلیب سرخ

    تحویل دومین دسته از اسرای صهیونیستی به صلیب سرخ در چارچوب آتش بس توافق شده میان فلسطین و رژیم صهیونیستی   ▪️ تصاویری از خداحافظی اسرای اسرائیلی با سربازان گردان‌های القسام          

  • اسرای آزاد شده فلسطینی چه گفتند

    اسرای آزاد شده فلسطینی چه گفتند

    مراسم استقبال از اسرای آزاد شده فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی با تصاویری از اشک و لبخند در کنار یکدیگر ثبت شد. به گزارش وصال نیوز به نقل از مهر، لحظه تاریخی آزادی تعداد ۳۹ نفر از اسرای فلسطینی در اولین روز از عملیات تبادل اسرا بعد از آتش‌بس در غزه که پس از حدود

  • شمار شهدای غزه از مرز 14 هزار نفر گذشت

    شمار شهدای غزه از مرز 14 هزار نفر گذشت

    دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه با اشاره به شهادت بیش از 14 هزار نفر در حملات صهیونیستها، خبر داد که در این حملات، 33 هزار نفر زخمی شدند.

  • سیدلطیف شاه حسینی قدیمی ترین واقف زواری امام رضاعلیه السلام

    سیدلطیف شاه حسینی قدیمی ترین واقف زواری امام رضاعلیه السلام

    در سال ۹۴۰قمری/ ۹۱۲شمسی در دهه نخست حکومت شاه تهماسب یکم صفوی «سیدلطیف شاه‌حسینی» موقوفه‌ای را برای رسیدگی به امور زائران نیازمند و در راه مانده اهدا کرده است. با اینکه نام او در قدیمی‌ترین اسناد به جامانده این مجموعه است

  • اشتباهات رایج دختر‌ها و پسر‌ها در خواستگاری

    اشتباهات رایج دختر‌ها و پسر‌ها در خواستگاری

    در جلسه خواستگاری خودتان را به گونه‌ای معرفی کنید که برای فرد مقابلتان جذاب باشد و او را به شما جذب کند، البته منظور این نیست که نقش بازی کنید.

  • سیاست دولت مشارکت حداکثری داوطلبان در انتخابات است

    سیاست دولت مشارکت حداکثری داوطلبان در انتخابات است

    وحیدی وزیر کشور گفت: باید از همه ظرفیت‌های گروه‌های مردم نهاد، نخبگان و کارشناسان برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری استفاده شود.

  • فیلم جدید از لحظه هلی‌برن و توقیف(مصادره) کشتی اسرائیلی توسط انصارالله یمن

    فیلم جدید از لحظه هلی‌برن و توقیف(مصادره) کشتی اسرائیلی توسط انصارالله یمن

      🔹در این ویدئو، نیروهای انصارالله با هلی‎برن توسط بالگرد میل mi-17، خود را به عرشه کشتی گلکسی لیدر رسانده و پس از کنترل و مسلط شدن بر کشتی مذکور، با اسکورت قایق‎های تندرو نیروی دریایی یمن، آن را توقیف کرده و به بندر الحدیده در یمن منتقل کردند.            

  • پیگیری توسعه پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی در داخل و خارج

    پیگیری توسعه پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی در داخل و خارج

    رئیس مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد؛تمام الزامات و کارهایی که برای توسعه و گسترش پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی در داخل و خارج از کشور وظیفه ماست و باید پیگیری کنیم تا این کار انجام شود؛ برخی مسئولان هم در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های داخلی خوب عمل کرده‌اند و برخی دیگر در هر دو سکو (داخلی و خارجی) فعالیت می‌کنند.

رفتن به نوار ابزار