• اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات پیرامون شناسایی جاسوسان موساد در ۲۸ کشور

    اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات پیرامون شناسایی جاسوسان موساد در ۲۸ کشور

    سلسله عملیات متهوّرانه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب مجموعه کنش‌های اطلاعاتی - ضداطلاعاتی، آفندی - پدافندی و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع جمع‌آوری اطلاعات، منجر به حصول اطلاعات حساسی از سرویس‌های دشمن صهیونیست در 28 کشور شد.

  • مزایای تجمیع سوابق بیمه‌ای برای مردم چیست؟

    مزایای تجمیع سوابق بیمه‌ای برای مردم چیست؟

    تهران – ایرنا – آیین نامه انتقال و تجمیع سوابق بیمه‌ای بیمه‌شدگان تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی به تازگی در هیات دولت تصویب شد تا این امکان برای همه افراد دارای سابقه‌ بیمه‌پردازی در هر صندوق بازنشستگی فراهم شود تا بتوانند سوابق خود را در صندوق‌ها جابه جا کنند. گروه جامعه ایرنا – چندی پیش علی بهادری جهرمی سخنگوی

  • احزاب درگیر در سودان اولین مذاکرات سطح بالا خود را در بحرین برگزار کردند

    احزاب درگیر در سودان اولین مذاکرات سطح بالا خود را در بحرین برگزار کردند

    چهار منبع از جمله دو منبع که در این مذاکرات حضور داشتند، گفتند که بر خلاف مذاکرات قبلی در مورد جنگ در سودان، نمایندگان با نفوذ از هر دو نیرو و مقامات مصر، حامی اصلی ارتش و از امارات متحده عربی، حامی اصلی RSF، در جلسات منامه شرکت کردند.

  • دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران + فایل PDF کتاب

    دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران + فایل PDF کتاب

    کتاب صعود چهل ساله نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کدامیک از آرمان‌های عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم‌سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان‌های انقلاب دست پیدا کرده است. یکی از شاخصه‌های اصلی کتاب صعود چهل ساله ارجاع به منابع معتبر بین‌ المللی مانند سازمان ملل متحد، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی، دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع معتبر است.

  • رژیم موقتی اشغالگر صهیونیستی با آتش بس موافقت کرد

    رژیم موقتی اشغالگر صهیونیستی با آتش بس موافقت کرد

    یکی از رهبران فلسطینی مروان البرغوثی است که در سال ۲۰۰۲ دستگیر شده، به دلیل عملیات ضد اسرائیلی که طی آن پنج اسرائیل کشته و چندین نفر زخمی شدند به پنج بار حبس ابد و ۴۰ سال زندان محکوم شده است. مروان برغوثی (زادهٔ ۱۹۵۹ در کرانه باختری رود اردن) سیاست‌مدار و فرمانده نظامی فلسطینی

رفتن به نوار ابزار