• اخراج نیروهای اشغالگر تروریستی آمریکااز تمامی کشور عراق

    اخراج نیروهای اشغالگر تروریستی آمریکااز تمامی کشور عراق

    هشام الرکابی مشاور اطلاع‌رسانی محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق خبر داد که پس از اتخاذ تصمیم خروج نظامیان آمریکایی، نیروهای ائتلاف تحت رهبری واشنگتن، از تمامی مقرهای خود در عراق خارج خواهند شد.

  • نفوذ ایران به معاونت اطلاعات ارتش اسرائیل؟!

    نفوذ ایران به معاونت اطلاعات ارتش اسرائیل؟!

    اختصاصی| نفوذ ایران به معاونت اطلاعات ارتش اسرائیل؟/ یکی دیگر از افسران کهنه‌کار امان خودش مُرد بنا بر اخبار رسیده به خبرنگاران گروه عبری تسنیم، «شاخار یوسف‌زاده» به‌«اتهام» درزدادن اطلاعات مهم از اماکن نظامی و امنیتی و فرماندهان اسرائیل به منابع اطلاعاتی ایرانی، طی یک سانحه ساختگی داخل یکی از پادگان‌های اصلی امان کشته شده

  • سید حسن نصرالله: مقاومت اسطوره‌ای ۱۰۰ روزه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است

    سید حسن نصرالله: مقاومت اسطوره‌ای ۱۰۰ روزه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است

    سید حسن نصرالله افزود، تعداد زیادی از جوانان ما 100 روز است که در میدان نبرد با دشمن می‌جنگند و خانواده‌های استوار و پایدار و صبور آنها نیز بخشی از این جهاد هستند. بخش بزرگی از اقداماتی که شهدای ما انجام می‌دهند؛ جزء اسرار مقاومت است. ما باید همگی با یکدیگر همکاری کنیم تا عناصر صبر و پایداری را در این نبردی که هنوز اندازه آن را نمی‌دانیم فراهم کنیم.

  • رئیسی: حمله به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضدحقوق بشری آمریکا را افشا کرد

    رئیسی: حمله به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضدحقوق بشری آمریکا را افشا کرد

    آیت‌الله رئیسی همچنین ضمن محکومیت اقدام آمریکا در حمله به مردم یمن، چنین اقدامی را افشاکننده ماهیت واقعی، تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا دانست و تصریح کرد: بی‌تردید اینگونه اقدامات علیه مردمی که سال‌ها در برابر تجاوز بیگانگان مقاومت کرده و امروز نیز نقش موثری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایفا می‌کنند از سوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان مذموم و محکوم خواهد بود.

رفتن به نوار ابزار